updated 1/22/2011 8:55:04 AM ET 2011-01-22T13:55:04

In a Jan. 20 story about the death of the wife of Israel's President Shimon Peres, The Associated Press erroneously identified British-ruled Palestine as Israel.

The story reported that Sonya Peres emigrated to Israel as a child, but the territory at the time was under British control and called Palestine.

Copyright 2011 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.

Discuss:

Discussion comments

,

Most active discussions

  1. votes comments
  2. votes comments
  3. votes comments
  4. votes comments